Deprecated: Optional parameter $port_size declared before required parameter $parent_category is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/portfolio-item.php on line 209

Deprecated: Optional parameter $show_title declared before required parameter $parent_category is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/portfolio-item.php on line 209

Deprecated: Optional parameter $show_tag declared before required parameter $parent_category is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/portfolio-item.php on line 209

Deprecated: Optional parameter $port_size declared before required parameter $parent_category is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/portfolio-item.php on line 257

Deprecated: Optional parameter $show_title declared before required parameter $parent_category is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/portfolio-item.php on line 257

Deprecated: Optional parameter $show_tag declared before required parameter $parent_category is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/portfolio-item.php on line 257

Deprecated: Optional parameter $ignore declared before required parameter $dest_h is implicitly treated as a required parameter in /www/webvol30/zk/w6n9s5xu1bfz0ci/smartcon.se/public_html/wp-content/themes/superspark/include/plugin/filosofo-image/filosofo-custom-image-sizes.php on line 242
Smartcon » Facebookkampanj åt NaturResor
Telefon 031 744 44 48 | Email daniel@smartcon.se
Comment : 0

Facebookkampanj åt NaturResor

2012 fick jag chansen att filma bergsgorillor i Uganda och under två veckor försöka med kamerans hjälp spegla resenärernas upplevelser under resan. Nu gör vi en återanvändning av de filmer som jag har skapat utifrån materialet på Facebook. Filmklippen används som införsäljningsmaterial för att fylla de sista platserna till årets avgångar. Med facebooks kampanjverktyg styr jag vilka som ser inläggen utifrån intresse, geografi och ålder. Filmerna har varit ett väldigt framgångsrikt försäljningsverktyg för företaget. ” Jag hänvisar potentiella kunder till filmklippen nästan varje dag och de rullar konstant ute på vårt besökskontor ” säger Annelie Utter.

Facebook-effekt

Exempel på filmens respons

Me myself and I
Entreprenörsdriven marknadsföringskonsult med hands-on-kunskaper inom film, bild och webbproduktion

Kommentera